110/365

Började dagen med att gå till gymmet, åkte sen hem med min sjukt tunga väska med dator, kläder och allt vad man kan tänka sig i. Ikväll kommer min fina pojkvän hit efter jobbet, vi fick nog en positiv överraskning båda två när han inte behövde jobba tisdag och onsdag - mer tid till att göra ingenting, men ändå vara tillsammans. 
 
Eftersom jag läste ut min bok i helgen var det idag dags att ta sig an en ny bok. Och den boken är ingen mindre än första delen av Game of Thrones. Som jag kämpat med att ta mig igenom boken jag hade innan för att kunna börja läsa GoT. Äntligen! Jag kan inte läsa flera böcker samtidigt, det stör mig på något sätt att ha flera böcker på gång samtidigt. Vill jag ge mig in i en berättelse så föredrar jag att bara fokusera på den. 
 
 
Jag hoppas att den är bättre än serien! Och jag hoppas även att jag verkligen fastnar i boken, det var längesen det hände. Det ni ser ovan (i boken) är mitt bokmärke som jag använt sedan ett par år tillbaka, fungerar verkligen superbra då det är tjockare än papper och inte behöver sticka ut, utan får plats i boken utan problem. Jag verkligen HATAR när människor gör hundöron i böcker, tidningar, etc. Bokmärken is the shit. 
| |
Upp