97/365

Som ni säkert märkt så har jag under större delen av detta år valt att ha rubriken med dagens nummer på året och jag vet att vissa säkert tycker att det är töntigt och vad vet jag, men ni anar inte hur jävla skönt det är att bara slippa sitta i fem minuter och tänka på vad rubriken ska vara när man inte skriver någonting vettigt. Det är en smart lösning och den passar mig. Nästa år får jag hitta på något annat enkelt som passar mig helt enkelt :) 
 
Idag har jag faktiskt jobbat några timmar och det känns väldigt bra att ha tjänat lite pengar. Det var mer än en vecka sedan jag jobbade och just nu trivs jag med att jobba så lite, men det är också för att mannen i mitt liv inte heller jobbar just nu. (Han vill nog att jag lägger till att han INTE är arbetslös utan bara har några dagars ledighet då han jobbar 12-timmarspass varje gång han jobbar och därför jobbar färre dagar under månaden.) Hade jag bara gått hemma utan att ha haft någonting att göra så hade jag inte tyckt om det lika mycket. 
 
VI har under de senaste dagarna kommit fram till att vi ska göra en riktig resa i sommar utomlands och jag är så nöjd med det beslutet. Det kommer vara så satans skönt att ligga där på stranden och bli superduperbrun, hehe. 
Lovar att komma med mer info till er nyfikna läsare om vart vi ska åka! 
 
Resten av kvällen ska jag titta på Grimm, rensa lite halvt i mina listor på Spotify och läsa lite bloggar tror jag. Tjingeling! 
 
| |
Upp