219/365

 
Bilder lånade från weheartit
 

Hej på er! Den här dagen har bestått av så mycket som jobb och en liten middag på Grekiska Kolgrillsbaren med Martin och två vänner. Så gott, men också sjukligt mättande, är fortfarande proppmätt 3 timmar senare. 
När jag kommer tillbaka från Palma ska jag sätta igång med träningen och även maten ordentligt har jag tänkt. Hade ju mitt mål där med att ta mig 25 mil, kom halvvägs. Mycket har stått ivägen, ändrade och framförallt begränsade gymtider nu under sommaren och även kasst väder så jag skäms för vädergudarna. Har man inte så mycket motivation till att börja med gör inte dåligt väder det bättre. Efter Palma i alla fall! Och då ska jag försöka få med mig hjärtat också. Målet blir istället Beach2016, haha. 
 
Imorgon är det återigen jobb som gäller och att umgås med min andra halva. Min kusin fyller 18 imorgon också, skulle åkt dit om det inte var så att jag var instängd i en liten butik halva dagen, men grattis till henne i alla fall! 18 var den bästa åldern hittills måste jag säga, alkhol och nya, spännande äventyr, haha. Är dock nöjd med min tillvaro jag har nu så jag längtar inte tillbaka, men det var kul då. Tjingeling! 
 
 
 
| |
Upp