40/365

Jag har jobbat på Möbelmässan under den senaste veckan och denna vecka är det Antikmässan som gäller. Jag har varit lite smått sjuk (Va???? Har jag??) och jag kan faktiskt erkänna att jag varit sjuk för en gångs skull. Det började med ont i halsen, övergick till halsont parallellt med förkylning och nu är det endast lock för öronen, men det är inte heller någon dans på rosor direkt, så mycket trevligare än ont i halsen i alla fall. 
 
Idag reserverade jag bord åt mig och Martin på en grekisk restaurang här i Södertälje till lördagkväll, då det faktiskt är alla hjärtans dag och vi båda ville göra någonting trots att jag jobbar både lördag och söndag. Att restauranger har öppet ända till tolv under fredagar och lördagar är guld värt när man slutar sent. 
Så det är våra planer för lördag, alltså ingenting överdrivet, men någonting litet i alla fall tycker jag att man ska göra om man kan! Jag är ju helt såld på det här med att hylla sitt förhållande, haha. Så för mig gör jag gärna saker varje gång tillfälle ges. Jag menar hur kan man inte vilja visa att man älskar någon som är så underbar som den killen jag har? 
 
 
 
 
 
 
| |
Upp