41/365

Jag får panik av att fortfarande bo hemma. Jag vet inte om det beror på att jag inte är hemma så mycket, att jag vill ha ett kök som är mitt eget med mina (läs: våra) varor i skafferiet eller om det helt enkelt beror på att jag vill spendera varenda natt för resten av mitt liv bredvid Martin. 
 
Hur som helst så gnager det något otroligt i mig att inte ha mitt eget hem. Att kolla på en massa inredningsbilder och sen gå vidare till att kolla hur mycket lägenheter kostar där vi vill bo bara för att senare tänka till och inse att pengarna som fattas till insatsen är ett jävla skämt. 
 
Jag orkar inte vänta längre, men jag vet att det inte finns några alternativ till det. Jobba och jobba, så mycket det går. 
 
 
Collage med bilder från tumblr
 

Jag älskar ljus inredning eftersom det känns så lätt och luftigt, men är fortfarande väldigt osäkert om jag ens vill ha något rum helt i vitt förutom badrummet. Personligen vill jag ha mörkblått i sovrummet eller en annan mörk färg med små lampor i taket. Dock vet jag inte hur just det skulle bli om vi faktiskt genomförde idén, men vem vet, jag kanske ändrar mig senare, haha. Tur är att jag har en pojkvän som oftast går med på mina ideér, hihi. 
 
 
| |
Upp