42/365

Mitt dilemma just nu är när jag ska dra på mig min satans snygga skinnjacka som jag fick hem för några veckor sedan. Den hänger på kroken och stirrar på mig känns det som. Jag har köpt en skinnjacka från Jofama som jag tänkte att Jesus H. Christ, den där måste jag ha!! 
 
Såhär ser den ut på andra, har själv inte tagit några bilder på den eller på mig i den ännu, vet ej om det kommer bli så ens, men här är den i alla fall: 
 
 
Eftersom det tyvärr är en produkt som utgått fanns den inte i precis rätt storlek så jag tog en storlek större, men jag är lika nöjd för det! Tycker mer om när jackor/tröjor är lite mer oversize, då känner jag mig mer bekväm.
Googlade för skojs skull när man bör ta på sig vårjacka, men fick inga bra direkta riktlinjer. Det är väl snarare en fråga om man vill frysa eller inte, haha.
 
Jackan är som sagt en utgående produkt, men det är Marie Serneholt som är designern och modellen heter New York.
| |
Upp