46/365

Hej kompisar. 
 
Idag var sista dagen på mässan och herregud vad jag är nöjd med mig själv nu. Jag tycker ändå att jag har presterat ganska bra med tanke på alla kommentarer och skit som man får ta dagligen av gäster som är missnöjda samt inte har någon förståelse för saker och ting. Missförstå inte, jag tycker ändå att det är ett helt okej jobb med många trevliga arbetskamrater. 
 
Nu har jag en ledig dag innan jag jobbar i Bromma igen, sen får vi se hur det blir med jobb de kommande två dagarna. 27 februari till 8 mars är jag på nästa mässa, med undantag för 6 mars då min syster fyller år och då vi även ska fira pappa som fyller år den 27:e. Med tanke på det har jag noll ideér för vad jag ska köpa till dem båda. 
Det kommer bli en del jobb under den mässan, men det kommer förhoppningsvis bli några lappar närmare en lägenhet - vilket i princip är den enda anledningen till varför jag inte ligger hemma och pillar mig i naveln och lever gott på pengarna jag har kvar sen Nya Zeeland. 
 
Nu ska jag läsa bloggar och ta igen det jag missat på sociala medier de senaste dagarna. 
 
 
| |
Upp