47/365 pt.2

Hej igen!
 
Jag har under kvällen upptäckt att det varken går att gå in på ett enskilt inlägg på min blogg eller kommentera för den delen. Allt verkar stämma i min kodmall så jag fick komma på en alternativ lösning. Och det fick bli ett konto på ask.fm bara för att det var det lättaste. Länken finns i menyn under "ställ en fråga".
Nu råkar jag veta att ni läsare inte har så jättemycket frågor, men det kan ju vara bra att möjligheten finns att fråga ändå. Det kanske är världens fråga någon av er sitter på, haha.
Men fråga på om ni känner för det! Är det frågor som kräver ett längre svar eller mer fokus på så kommer det självklart att komma upp här. Vem vet? Jag kanske rentav svarar på allt här.
 
Jag ska snart försöka ta mig in i duschen och tvätta håret och sen sova. Imorgon blir det tidigt, för tidigt om ni frågar mig.
| |
Upp