47/365

Godmorgon på er! 
 
Imorse vaknade jag samtidigt som Martin då han har en veckas utbildning i Stockholm, att jag vaknade är inget konstigt, men att jag känner att det börjar rinna från näsan och misstänker att det är näsblod är däremot lite annorlunda. Och ja, det var minsann näsblod. Förstår inte varför jag skulle börja blöda näsblod direkt när jag vaknat, det har aldrig hänt förut? Som tur var satt han på sängkanten och räckte mig lite papper. 
Somnade dock om efter att han gått, det känns dumt att gå upp sex utan anledning. 
 
Sitter fortfarande kvar i hans säng och ska snart börja dra mig hemåt. Känns som en evighet sen jag var hemma! Under mässorna känns det bättre att sova här, då jag vinner en halvtimme på det ungefär. Men hem, snart är jag hemma igen för några nätter! Solen skiner och jag vill gå ut, men samtidigt vet vi ju att Sveriges väder är förrädiskt och det antagligen är minus och att det blåser som utav bara fan, haha. 
 
 
Tjingeling!
 
| |
Upp