54/365

Nu har jag kommit hem efter en helg i Hedemora, hos Martins pappa och hans familj. Det var trevligt. Vi bowlade i lördags och jag sög!?. Det var som om jag och Martin bytte plats där uppe (haha, puss älskling), dock var han faktiskt väldigt, väldigt duktig. Antingen så har han gömt sina talanger för mig, eller så är det någonting mystiskt i Hedemora. Utöver det så gjorde vi inte så mycket, åkte dit på kvällen i fredags och åkte hem mitt på dagen i söndags. Sov hos honom igår eftersom han jobbar idag och då är det smidigast så, men NU, nu är jag hemma. 
Det känns som om jag aldrig är hemma nu för tiden, men av många anledningar är det ändå smidigast att sova där istället. Men ikväll sover vi båda här! Och imorgon kväll också!! 
 
 
Den här boken är den boken jag försöker ta mig igenom. Ibland. Ganska sällan. Köpte den på flygplatsen i Nya Zeeland när jag skulle flyga hem ensam och redan hade läst ut alla böcker jag tagit med mig/köpt under resans gång. Hur som helst, det är en deckare och jag är väl inte så jättemycket för deckare. Men jag kämpar. Ibland. 
 
 
| |
Upp