56/365

Idag åkte vi ut på ett litet äventyr jag och Martin.
 
 
Först till Skärholmen där vi åt och letade efter lite presenter till  både pappa och lillasyster. Hittade ingen present till pappa där, men efter ett telefonsamtal med honom kom vi fram till att han inte ville ha någon "ful-whiskey" och det var väl så det fick bli då. Nellie däremot köpte jag en klänning och två tröjor till, hon är ju fortfarande så liten så det är lite svårt att hitta någonting som hon kommer ha mer användning av än kläder just nu, men om några år blir det nog lite roligare. Och då kan man ju ta med henne på saker och kanske att hon kan välja själv vad hon vill ha. 
 
Efter det åkte vi till Tumba för att jag hade ett välbehövt ärende där. Vad det var kommer jag inte att dela med mig av just nu, men i samband med det ärendet svängde vi in på Systemet och köpte whiskey där. Fick hjälp av en som jobbade där för att hitta lite bättre whiskey så att pappa inte skulle bli besviken. 
 
Den sista svängen tog vi till Salem för att Martin skulle klippa sig, ett beslut som jag inte helt och fullt ställer mig bakom då jag verkligen tycker om en liten långhårig lurvis, men när det börjar likna JB's frippa från 2009 så kanske det ändå är dags att klippa sig som kille, haha. 
 
Bild från Queenstown, helt orelaterat men det var fint där.
| |
Upp