25/365

Det har varit ett par intensiva dagar med i stort sett bara jobb, men det har funngerat väldigt, väldigt bra ändå tycker jag. Att förstå deras system är relativt simpelt så det var inget större problem, däremot att behöva stå och gå 9 av 10 timmar är inte lika underbart. Mina fötter och trampdynor ger i princip vika så fort jag har kommit hem (till mitt andra hem), lagt mig i sängen och sen ska resa på mig. Jesus fucking christ säger jag. 
 
Idag var jag ensam på min enhet (ganska stort ansvar för att vara så pass ny som mig, så som jag förstod det). Trots det så flöt allting på bra och dagen gick snabbt med färre timmar och färre besökare. Under hela mässan har jag stått i en av de mest pressade enheter under en mässa som Mc-mässan. Nämligen Jägerbaren. "Bira och Jäger" för 155 spänn. Personligen skulle jag inte betala 80 kronor för en fyra Jägermeister, men är det mässa så är det. 
 
Någonting väldigt oväntat och roligt var att jag fick Diplom och utnämnd till mässans "serviceproffs" och till det fick jag lite choklad och två biobiljetter. Blev alldeles generad och till mig, haha. Det gjorde att allting kändes så jävla bra - tror jag behövde lite uppskattning efter några smärre motgångar. 
 
Imorgon ska jag sova ut och sen åka hem till mig, tjingtjong. 
| |
Upp