5/365

Det är dags att börja lära sig skriva att det är 2015 nu folket! Dock känns det som om för varje år som går blir det bara enklare, haha.
 
Idag tog jag tillfället i akt (ensam hemma och pojkvän på jobbet) och testade yoga för första gången här hemma, eller jag gav det ett ärligt försök för första gången snarare. Min rygg är ju inte världens bästa så jag tänkte att yoga kanske kan bidra lite till en starkare rygg utöver allt annat som det är bra för. Jag googlade lite yogapositioner som stärker ryggen så jag gjorde dem utöver nybörjarprogrammet jag testade idag. Hittills känns det ganska roligt och jag är positivt inställd, men det enda jobbiga var att behöva kolla på skärmen hela tiden, haha.
 
På onsdag har jag en jobbintervju i alla fall, möjligtvis två, så vi får se om jag kirrar ett jobb eller om jag kanske känner att jag inte ens vill ta mig an det jobbet. Det är ganska olikt från vad jag tidigare pysslat med om man säger så, men viss likhet finns det självklart.
 
Skriver jag inte innan dess får ni hålla tummarna för mig hela onsdagen, kapisch?
 
 
 
| |
Upp