193/365

Det var några dagar sedan nu, men jag har inte riktigt haft någon lust att blogga helt enkelt. Och eftersom jag varken får betalt eller har så många följare så anses det ju ändå vara okej. Jag tycker att det är kul att blogga, om jag bara hade någonting att blogga om. 
Någonting har jag ju, men det får som sagt ligga och gro ett tag till. Det är alldeles för tidigt för att ens bli uppspelt över det känner jag. När vi närmar oss årets slut kanske jag släpper lös vad det nu är som ligger och sover i sin mörka grotta. 
 
Jag kan dra lite kort vad jag har gjort de senaste dagarna. 
Jag har jobbat helt okej mycket den här veckan, nästa blir det mycket mer. 
Jag har varit på kalas och firat Martins mamma som fyllde år och i samband med det kom jag hem med tre böcker. Vi började diskutera filmen Cirkeln som jag och Martin såg när den gick på bio för att vi inte hade någonting bättre för oss. 
Läste ut den första boken ikväll. Det tog mig tre dagar ungefär, ganska bra jobbat tycker jag faktiskt. Det var ett tag sen jag läste svenska böcker, haha. 
Martin och jag tog en sväng till Mio idag för att köpa krokar till hans rum, i samma veva som jag kikar på rean får jag en uppenbarelse om vilken typ av blåfärg som faktiskt är min favorit. Kobolt kallas den. En liten bit av mitt liv föll på plats. Att ha ett namn på det kändes så konstigt skönt. 
 
Japp, det var det jag hade att dela med mig av ikväll. See ya later losers. 
| |
Upp