207/365

Under dagen som har nummer 319 detta år kommer jag att tala om för er vad det är jag håller hemligt. 
Vissa kanske kan räkna ut vad det handlar om, andra inte. Hur som helst tycker jag att det känns lite kul att hålla det hemligt. Det är så lång tid kvar med allt så det har inte riktigt sjunkit in än i alla fall. Kanske har det gjort det lite mer om 112 dagar. Vi får se. Det är såklart glada nyheter. 
 
Idag kommer i alla fall min 21-åriga pojkvän hit, hihi. Vi ska äta, kolla film och mysa. Imorgon är vi båda lediga och ska utnyttja den dagen som vi behagar. Förmodligen sova ut och gå på bio. Sen är det jobb som gäller resten av veckan. 
Nu är det lite mindre än 3 veckor tills vi åker till Palma! Och som jag längtar. Det ska bli så SKÖNT! Kommer sitta där med Game of Thrones och läsa om död och helvete medan solen skiner och livet leker. Perfekt semester med andra ord. 
 
I väntan på min pojkvän lyssnar jag igenom lite nya releaser på Spotify, hoppas ni har en bra kväll, för det ska jag ha! 
 
 
| |
Upp