157/365

Idag började jag dagen med att ligga i sängen och kolla igenom telefonen, sen tog jag mig i kragen och gick upp och åt frukost. Velade mycket och länge angående min runda jag tänkte ta idag. Om jag antingen skulle ta den på förmiddagen/lunchtid eller vänta tills solen börjat visa sig. Pappa argumenterade för att jag skulle gå på en gång och eftersom det var vad jag själv lutade mot så blev det så. Det blev en runda på 9,56 km vilket är det absolut längsta jag frivilligt gått. Kände mig väldigt nöjd med det och nu har jag ytterligare någonting att sträva efter - både att förbättra tiden och att gå längre än så, nu när jag vet att jag faktiskt klarar av det utan att stanna. 
 
Utöver det är jag fundersam på när jag borde börja step up my game och börja jogga istället. Sitter för närvarande och läser på lite angående just det. Det finns ju en mängd råd och guider så jag kommer nog fram till någonting bra. 
 
Nationaldagen i sig har inte firats alls, men nästa år kanske! Vi hörs om någon dag igen, tjingeling! 
| |
Upp