159/365

Hallå på er! 
 
Idag är det tänkt att jag ska dra med mig Martin på ett förmiddagspass på gymmet innan jag måste iväg och jobba och även stänga, så att gå till gymmet sent på kvällen är inte alltid lika lockande som att gå upp tidigare och få det överstökat. Jag vet att det är mycket skrivande om att jag gör mitt bästa träningsmässigt, men det är ju det jag håller på med just nu och det är ganska lätt att skriva om och jag vill ju skriva. 
 
Utöver det så kan jag ibland känna att jag begränsar mig ganska mycket när jag har bestämt att jag bara har ett inlägg per dag. Inte för att det blir varje dag, men högst ett inlägg per gång och dag. Fast å andra sidan så kan jag samtidigt tycka att jag uppdaterar lite bättre sen jag satte upp den "regeln". Ska absolut hålla mig till det, men vissa gånger vill en liten del av mig uppdatera flera gånger om dagen! Det är inga stora problem jag har alltså, haha. 
 
 
På torsdag åker jag med min fina kille till Göteborg! Sist jag var där var med Sofia när vi var på Metaltown och jag kan ju säga att vi irrade runt i den staden som jag vet inte vad. Svårt att följa kartan kan man väl säga och det var väl delvis mitt fel... Plus att de byggde om en jävla massa. Förhoppningsvis går det lättare nu när man är level 100000 på att läsa av google maps. Under de kommande dagarna blir det alltså lite packande, lite dubbelcheckande av biljetter och ett förhoppningsvis taggat humör! 
 
| |
Upp