160/365

Hallå på er kompisar! 
Idag har varit en relativt händelselös dag. Gick ut och tog en promenad imorse och försökte mig på lite intervaller (!!) för första gången och jag måste verkligen säga att det kändes väldigt skönt att springa lite i jämförelse med att gå i snabb takt hela tiden. Insåg efter någon intervall att jag fortfarande har min ansträngningsastma, haha. Det är däremot inte ett jättestort hinder om jag bara tänker på att ta min medicin innan nästa gång. 
 
Eftersom jag inte har haft några andra måsten idag utöver att packa lite, så valde jag faktiskt att lägga mig i solen och få lite färg samtidigt som jag läste i min bok när jag kom hem igen. När solen lyser och man inte jobbar måste man ju ta tillvara på den på bästa sätt. 
Gjorde även min lillasyster överlycklig idag och satte upp studsmattan (100 poäng till världens bästa storasyster). Efter maten åkte vi till XXL som ligger inuti Heron City och jag fick med mig en ny sport-bh och ett träningslinne. Det är bara så otroligt roligt att handla träningskläder, tycker ni inte? Synd bara att det kostar en hel del. 
 
Imorgon ska jag öppna på jobbet i Huddinge, så jag ska snart göra mig redo för natten. 
Vi hörs snart igen! Tjingeling. 
| |
Upp