161/365

Idag är det som sagt jobb som står på schemat, jobbar 9:45 - 15. Därefter ska jag ta mig till någon butik i närheten som har precis vad jag är ute efter som ska underlätta packningen. När jag väl hittat det, och förhoppningsvis inte slösat pengar på en massa annat, ska jag ta mig hemåt och packa det sista prydligt och rymligt för Martins saker som också ska i. När det är 100 % färdigt ska jag slappna av och vänta på att klockan blir lite senare. 
 
Han kommer och hämtar mig här hemma med packningen efter att han jobbat, världens bästa pojkvän är vad han är. Inte bara för att han hämtar mig utan också för att den här killen är så jävla fantastisk att jag inte kan beskriva det med ord. Om jag nu skulle kunna det så skulle ni garanterat vilja ta honom ifrån mig :( Det är helt galet hur mycket kärlek jag har i min kropp för honom. Han är verkligen allt. 
 
 
Och återigen blev det här ett inlägg lite halvt dedikerat till min kärlek, men det är så det får bli när man älskar någon med hela sin kropp och själ. Utan dig är jag bara tom och sorgsen. Att ha lyckats få dig i mitt liv är det bästa som någonsin hänt mig. Jag älskar dig. 
| |
Upp