168/365

Hej och förlåt för min dåliga vana att ge tomma löften. 
Jag ska göra ett inlägg om Göteborg, det lovar jag, men frågan är bara vilken dag jag gör det. Efter att vi kom hem från Göteborg har det varit ganska mycket med jobb och jag har dessutom värderat annat än bloggen. Som att titta på Orange is the new Black, dock första säsongen eftersom jag inte riktigt funnit något intresse för den serien tidigare. Har hela tiden tänkt "någon dag ska jag titta", och att det råkade bli mån-tis-ons den här veckan är kanske lite tråkigt för er. 
 
Kan uppdatera er om mitt serietittande som är oerhört intressant. 
Har ännu inte sett senaste säsongen av Game of Thrones, men ska se den tillsammans med Martin den kommande veckan. Förhoppningsvis har vi ett mini-marathon med hela säsongen på en dag.
Orange is the new Black har jag ju precis börjat se på och ligger därför bara på säsong 2. Planerar dock att ha alla utkomna säsonger sedda innan juni är slut.
Supernatural är en av många serier Martin presenterat för mig. Kämpar inte stenhårt med den just nu, men ligger trots det ändå i mitten av säsong 6. 
Vikings... eh ja, det är ännu en hittills obesvarad fråga när jag ska ta mig i kragen och se senaste säsongen. 
Utöver det är det Grey's Anatomy som jag och Martin tittar på när vi äter eller bara vill slötitta på någonting. Säsong 5 ligger vi på där. 
 
Det var det jag hade att bjuda på denna afton, vi hörs snart igen, tjingeling! 
 
 
| |
Upp