173/365

Jag har ett problem. Ett riktigt problem. Och det är min dator som jag en gång gav namnet Daisy. Den har blivit otroligt seg och skärmen har gått och fått problem också som inte går att ordna. Det är liksom ljusa partier som på något sätt blivit inbrända i skärmen. Visst, det stör inte så mycket eftersom det inte alltid syns, men det är fortfarande irriterande. Och den är tung att släpa runt på också. 
 
Som ni säkerligen förstår är jag ute efter en ny macbook. Och jag vet redan vilken jag vill ha och det är en macbook air 13". Helst av allt skulle jag vilja ha den helt nya macbooken, men den saknar alla uttag behöver, så den går bort, även om designen är otroligt lockande och den väger ungefär 300 gram mindre än en macbook air. 
 
Antingen tänker jag köpa den när augustilönen kommer eller i födelsedagspresent till mig själv, haha. 
Det blir en Daisy II i alla fall som har slimmats en hel del jämfört med den första Daisy. Om ca 100 dagar kommer den att vara min!! 
| |
Upp