64/365

Hallå där! Idag är det bara tre dagar kvar av båtmässan för min del och herregud vilka långa dagar det har varit och fortfarande är. Började jobba den 27:e och håller fortfarande på. Imorgon, fredag, kommer jag ha en ledig dag för att uträtta lite ärenden plus att vi ska fira både pappa och Nellie. 
 
Jag måste alldeles strax kila till bussen, men tänkte egentligen bara tala om att jag lever och inte har struntat i bloggen. Har bara varit så sjukt trött. 
 
Utöver det så är jag väldigt spänd inför mars, för det är ju nu som jag får söka till universitet och högskola med start hösten 2015. Ansökningarna börjar den 16:e och jag kan knappt vänta. Vill till viss del bara få det överstökat, men samtidigt är det spännande på något sätt? Det är knappt så att jag själv förstår den blanding av känslor jag känner inför detta. Hur som helst så hörs vi snart igen, ha de gött alla goa kisar, haha. 
 
 
| |
Upp