67/365

Nu har jag äntliiiiiigen gjort mitt sista pass för den här långa mässan. Så skönt att jag knappt förstår det själv! 
Vi ska ta tillfället i akt och se en film på bio. American Sniper verkar det som att det blir. Känner ingen större dragning till någon av filmerna som går på bio just nu, men det är ju så nice att gå på bio så vi slår till i alla fall. Hoppas bara att den är bra! 
 
Nu till nyheten och det jag inte berättade vad jag gjorde sist... Jag var hos optikern för att jag själv hade märkt att jag inte kunde läsa skyltar längre. Så jag åkte dit och fick bekräftat att inte ser optimalt. Nu har inte jag ett så stort problem så att jag MÅSTE ha glasögon/linser, men jag själv tycker att det är en så pass stor skillnad att jag helst har det. 
I fredags fick jag linser samt glasögon. Då hade jag linserna i tre timmar som rekommenderat. När jag jobbat har jag inte haft i linserna, men nu när jag fick komma hem lite tidigare satte jag i dem. Det är lite jobbigt, men mina ögon måste ju vänja sig. Sitter typ och halvgråter lite hela tiden, haha. 
 
Jag just nu, med linser i. Kanske, kanske lägger upp en bild på mina nya coola brillor, hahah.
| |
Upp