68/365

Att det har varit bra väder har nog ingen i Stockholmsområdet gått miste om. Är väldigt tacksam att jag har några dagar ledigt nu när vädret helt plötsligt börjar visa sin bättre sida. Idag lyckades jag väldigt mycket bättre med linserna, hade i dem i lite mer än 6 timmar som optikern föreslog vid andra användningen. Igår kväll gick det så dåligt att jag var tvungen att ta ut dem. Man ska öka med tre timmar varje användning för att vänja ögonen, så jag antar att när jag nått 12 timmar är jag väl typ fullbordad? Haha, svårt att veta. 
 
 
Den här tulpanen och resten av buketten har börjat ledsna på livet, men det är fina färger ändå. 
 
Den här veckan har jag lite inplanerat och kommer inte bara att gå hemma och dega, på onsdag till exempel åker jag och hjärtat till Stockholm för att uträtta ett ganska intressant ärende och sen för att gå på Game of Thrones-utställningen som man kika på helt gratis i Kungsträdgården. 
 
| |
Upp