72/365 pt. 2

Ikväll kommer jag sitta här i min säng alldeles ensam och vad ska jag göra efter jag publicerat detta inlägg? Har redan läst alla bloggar jag följer, uppdaterat de sociala medier jag deltar i minst tio gånger den senaste timmen och känner inte alls för att titta på film eller liknande. Hjälp mig, jag har uppenbarligen problem. 
Det gick väldigt bra hos optikern idag, trots ett litet missöde med bussen dit. Fick nya linser och allt såg toppen ut. 
 
Här har ni en liten snabbis av vad denna vecka bjudit på. 
 
I söndags gick vi som sagt på American Sniper och salongen var inte ens halvfull, men hellre det än 400 pers ihopträngda, haha. 

Vi åt tacos i tisdags som råkar vara pojkens favoriträtt. Försökte variera lite med cola light denna kväll istället för pepsi max som vi alltid köper. 

Kikade lite på utställningen av Game of Thrones, lite rekvisita och så. Det var kul att se, svärden var huuuuur stora som helst. Typ större än hela mig. 
 
 
| |
Upp