139/365

Hej på er! 
Jag har under de senaste dagarna jobbat lite hemifrån och även hunnit med lite träning. Idag tränade jag med Martin och jag tyckte att det gick jättebra! Har två personliga mål, varav ett är lite hejsan-hoppsan med och det råkar vara viktminskningen. Att jag gillar mat och onyttigheter är absolut ingen hemlighet och det är så jävla, inåt helvete svårt att bara sluta med. Kanske är jag inte tillräckligt motiverad? Jag vet inte. 

Däremot har jag ett annat mål som det går bättre med! Och det är att jag ska ha gått/promenerat 250 km innan vi lämnar Sverige för Mallorca. Nu räknar jag inte vanliga avstånd som att gå till ica, jobbet, tåget, whatever. Räknar bara avstånd där meningen är att röra på mig. Ligger lite efter för tillfället, men köpte nya träningskläder så nu är jag mer motiverad igen, haha. 

Hörs senare, tjingeling! 
| |
Upp