146/365

Hallå, hallå, hallå! 
 
Tänkte visa er en liten hårig uppdatering, hehe. Har känt sån ångest sen jag klippte av mig mina långa längder för ca 1 1/2 år sedan, men det börjar ta sig igen och jag känner mig gladare nu när mitt hår håller på att passera den där mellanlängden som jag personligen avskyr. Ge mig 1-2 år bara, sen så! Men när det har blivit så långt som jag önskar mig kommer jag nog att piffa till det lite också. Just nu har jag en ganska perfekt ombre, men när det blivit längre kan jag tänka mig att det inte ser riktigt lika fint ut? Fast vi får se, kanske älskar min naturliga hårfärg då? Hur som helst kommer det säkerligen att vara någonting ni får reda på när den tiden kommer då jag absolut inte har några planer på att lägga ner min åh-så-stora-blogg.
 
 
Utöver mina funderingar kring hår så ska jag nog ge mig ut på en powerwalk/promenad idag om vädret tillåter. Kan inte och ska inte ligga på latsidan, jag har min dagliga kvot av kilometrar att gå. Jobbar även med att bli av med mitt socker och saltsug, vilket absolut inte är det lättaste. Vi hörs senare! 
 
 
| |
Upp