147/365

Av kaffe och alkohol, vilket föredrar du?
Tyvärr måste jag väl säga alkohol på den frågan, även om det känns som om jag svarar att jag är en alkoholist. Men klarar inte av kaffe, euw. 
Skulle du kyssa den senaste personen du kysste igen?
Om jag skulle kyssa världens finaste kille igen? Ja, självklart! (förövrigt firade vi 1 år och 5 månader igår ♥)
 
 
Planerar du dina outfits?
I vilken utsträckning? Jag går upp och känner nej,nej,nej när jag tittar i min byrålåda, men väljer någonting ändå. Att planera outfits är antagligen någonting jag endast ägnar mig åt när det är någon fest eller så. 
Vad känner du just nu?
Känner att en liten släng av huvudvärk verkar vara på väg... 
Finns det någonting i färgen rött i ditt synfält, vad?
Näe.... Eller jo, en flaska kosken och några böcker på hyllan.
Vad skulle du göra om du öppnade dörren och det låg ett lik utanför din dörr?
Frågan är ju snarare om det är en zombie eller en på riktigt död människa? Zombie hade jag stängt dörren och hämtat mitt samurajsvärd som jag kommer ha införskaffat mig. Hade det varit ett riktigt lik hade jag säkert stängt dörren av rädsla, men sen öppnat igen och försökt se om det fanns någonting jag kunde göra och sen ringt 112.
 
 
Berätta om din senaste dröm du kommer ihåg?
Jag kan berätta om senaste gången jag var mellan vaket och sovande tillstånd. Jag vaknade och sa att jag hade tappat min ena lins och höll mitt högra pekfinger rakt upp i luften i tron om att linsen var på fingret. Martin sa att jag redan hade tagit ut dom och jag insåg att jo, det hade jag ju. Sen somnade jag om igen.
Vad vill du verkligen ha just nu?
Saltlakrits. Ge miiiiiiiiiiiiig. Nuuu.
Nämn 3 avtändade saker?
Rökning, kaffeandedräkt och att vara en jävla douchebag.
Vilken filmkaraktär tycker du är mest lik dig?
Karaktärer jag älskar kan jag däremot nämna, vet inte riktigt vilken jag är lik... Men det är Captain Jack Sparrow, Herkules och Jokern. 
 
 
listor | |
Upp