252/365

Hej på er. 
Idag har jag varit ledig och om jag behövde den här ledigheten? JA. Fick äntligen sova ut ordentligt vilket jag inte gjort på flera veckor under mina lediga dagar. Det här kommer inte alls att ge en långvarig effekt, tyvärr. 
Speciellt inte efter vad jag gjorde idag. 
 
Köpte ju en 8-kilos kettlebell för några dagar sedan. Testade att göra några övningar och framförallt utfall. Det var några timmar sedan, men det känns redan nu. Är typ helt mör i benen. Vilket kommer kännas ordentligt imorgon, fan. Men om jag skulle recensera känslan av att träna med en kettlebell måste jag faktiskt säga att det kändes bra. Det verkligen känns att man tränar kroppen. Ska nog köpa en 6-kilos nästa gång jag har vägarna förbi. Tror att jag tog mig lite vatten över huvudet med 8, haha. 
 
 
| kettlebell, träning | |
Upp