254/365

Jag vet inte hur många det är som faktiskt är intresserade av vad det är jag har att dela med mig av som jag håller inne så länge med, men jag vill bara säga att jag fortfarande saknar känslan av engagemang i det hela just nu. Det känns fortfarande väldigt avlägset och jag kan inte greppa det, för det finns ingenting att greppa. 
Jag tror, och hoppas, att jag kommer ha förändrat min livsstil till någon del, stor eller liten, och att det här kommer hjälpa mig på vägen mot att fortsätta upprätthålla den livsstilen som jag vill ha. 
Vi får helt enkelt se hur allt blir och vilken dag jag kommer sätta mig upp i sängen och tänka "det här är på riktigt". 
 
Än så länge får det förbli ett mysterium för er som inte redan är informerade. 
 
 

Idag ska jag tillbringa min lediga dag tillsammans med min älskade pojkvän. Planen är att träna,och om jag har tillräckligt mycket motivation i kroppen kommer vi att göra det. Behöver köra slut på kroppen och få en känsla av att jag gjorde det bra. 
 
En tanke bör även skickas till familjerna som sörjer sina nära och kära idag, det är egentligen ingenting i jämförelse vad man önskar att man kunde göra, som att resa tillbaka i tiden och förhindra det som hände, men att tänka på dem och veta att det är många som har det lite extra jobbigt idag kanske är en tankeställare för vissa. 
 
Vi hörs vid ett senare tillfälle, tjingeling. 
| 9/11, träna | |
Upp