forget.me.not.

Igår kväll var jag tvungen att ta mig till Ica Maxi för att inhandla lite grejer. När jag var där så dödade jag tid. Jag bara gick, men när jag gjorde det såg jag en bok som Ich Bought.
Fett B att köpa böcker på maxi, men jää... Hahaha. Det är boken, "Syskonkärlek" om ni har hört om/läst den?

I helgen var jag hos min moder och internet är tyvärr inget som kommer på fråga just nu. Vet ej varför dock. Bolaget har väl... Fuckat upp? Vet inteeeeee.
Jag åkte ner på biblioteket i brist på bättre saker att göra, och lånade tre böcker. Avig, Sann Smärta och Det Brinner I Mitt Huvud. Har läst ut de två första böckerna, men just nu kommer Syskonkärlek i vägen för att läsa den sista, men det ska nog inte vara något problem.


Idag har jag blivit extra trakasserad. Pojkarna är såååå dumma. Håller på och jävlas hela tiden, men trots det... Så gillar jag dem ändå. De är väldigt snela och rara.

Vittra... Bye bye.
| |
#1 - - Talle:

Jak er snel hest

Upp