som aldrig förr

Jag har planerat allt väldigt noga nu.. Vart jag ska sova och sånt. För jag kommer inte våga sova när vi väl är på Gotland kan jag verkligen medge. Jag är rädd för er.
Så, min plan är att gå och lägga mig tidigt idag, sen ska jag sova 1 ½ timme på bussen dit, sen ska jag sova i två timmar medans jag väntar, sen ska jag sova på båten.. Så tre nätters sömn tror jag att jag får in där.
Fast jag svär, om ni gör någonting mot mig när jag sover på båten... Då jävlar säger jag bara. Ni har inte sett mig bli riktigt jävla förbannad så försök att inte förstöra vår klassresa ok?!
Jag har verkligen planerat allt! Förutom hur fan jag ska hinna med läxorna...







Jag vet hur jag ska klippa mig... Det kommer att bli awesome.
Såhär kommer jag att se ut 8) Utan tandställning då, förstås.

| |
#1 - - Kia:

haha okej! Men det är väl inte kul att vänta där i

3 timmar! :O haha men ja gör som du vill! :D <3

#2 - - supersnällasilversara!!!!!:

sv; haha, jag gör det :9 emma sollert sa det om rikard! :D

jaaaaa!!!!! :D:D

#3 - - vida:

men gud så roligt det verkar komma vara ! :d oj , konstigt formulerat där ... men , men . ha så skoj :D<3

Upp