Strax närmar sig klockan ett litet klockslag

Hola! 
 
Helgen spenderade jag med några av mina favoritpersoner. Det vart alkohol för min del, oh yes. Har blivit ombedd av min alldeles egen att inte dricka så mycket igen. Well, oki, I can agree to that. 
 
Hur som helst. Spännande saker händer den här veckan, vilket betyder att jag har ännu mer att se fram emot!
Det känns faktiskt bra att ha någonting att se fram emot, på ett eller annat sätt. Det är som Sofia alltid pratar om, att man behöver ha något att ser fram emot så att man inte ruttnar bort.
 
För min del innefattar det förändringar på jobbet, spännande händelseutvecklingar som egentligen inte har med mig att göra och möjligen någonting jättebra mer. Jag ska ta och lägga mig nu, då jag faktiskt måste upp om 4 timmar och göra mig i ordning för ännu en lång dag på jobbet.
 
Hoppas att de flesta av er sover små söta griskultingar! 
 
 
 
 
 
 
| |
Upp