27/10-14

Tänkte ta en liten snabbis om vad jag gjort den här helgen:
 
Fredag - Vaknade hos Martin och hjälpte honom upp vid åtta lite sådär halvdåligt medans jag själv låg kvar i sängen som en död fisk. Han skulle upp tidigt för att skriva på ett nytt anställningsavtal (grattis igen gubben), och jag skulle jobba senare under dagen så jag gick med till busshållplatsen och åkte hem. Bestämde mig för att klippa bort de slitna och ojämna topparna innan jobbet också. Vilket innebär att jag sitter med axellångt hår nu igen.
 
Lördag - Jobbade mitt på dagen några timmar sedan kom min finaste och bästa pojkvän över trots allt. Vi tittade på film och somnade inte så jättesent tror jag.
 
Söndag - Vi firade vår 10-månadersdag lite annorlunda än vad tanken var, men det blev bra ändå. Vi gick på bio istället för att äta ute. Jag hade ändå gjort en skitgod pizza tidigare så vi var ganska nöjda ändå. Vi såg Annabelle på Heron. När vi kom hem till mig igen tog jag hand om min lilla sjukling till pojkvän så gott jag kunde med te, mackor och vicks-salva.
 
Det var väl den helgen, en helt okej helg faktiskt. Nästa helg kommer det bli mycket mer fart på kan jag lova! 
 
| |
Upp