119/365

Tänkte visa er lite efterlängtade produkter som jag införskaffat mig den senaste veckan, både i butik och beställt. 
 
Först har vi en ny rouge, nyansen som jag hade tidigare fungerade lite för bra så jag bestämde mig för at byta. Denna heter fresh och fungerar jättebra med min relativt ljusa hudton. Den köpte jag i Skärholmen på Make Up Store. 
 
Här har vi en eyebrow lifter som är väldigt enkel att blanda ut. Har velat ha ett alternativ till concealer som jag använt för att rätta till kanten under ögonbrynen och även få ett litet lyft. Har dock varit väldigt lat med detta.
Beställde denna från eleven.se
 
Och här har vi guldkornet. Jag har velat beställa denna väldigt länge, men tog tag i det när jag fick en rabattkod på 20% på elven.se. Det är en dipbrow pomade från Anastasia. Jag valde den i nyansen Taupe då jag vet att den fungerar bra. För er som inte vet så är det som en sorts mousse, väldigt lättarbetad och jag rekommenderar den verkligen.
 
 
| |
Upp