48,63%

 
Hej kompisar! 
Den här veckan har varit bra. Inledde veckan med Breaking Benjamins konsert på Münchenbryggeriet i Stockholm. Det var en väldigt bra konsert, men jag hade så jävla ont i fötterna tack vare mitt idiotiska val av skor, men jag såg nog mer med skorna på än av i alla fall. På onsdagen fick jag riktig massage för första gången någonsin. Vi har fömånen att kunna betala 50 kronor för 30 minuter på IKEA, så självklart tog jag vara på det. 
Under midsommar har jag bara tagit det lugnt hemma tillsammans med Martin, nästa år vill jag däremot ha ett riktigt midsommarfirande med alkohol, massa köttbullar och kanske bad också. 
 
 
6 dagar till semester. 
28 dagar tills hjärtat fyller år.
103 dagar tills jag fyller år. 
110 dagar tills vi flyttar. 
 
Fick för övrigt hem en massa papper i veckan om när vi är inbjudna till förbesiktning av lägenheten, lite info om hur det kommer gå till vid inflytt, info om parkering, taggar, bredband, el osv. 
I samband med att vi fick hem allt det där så kändes det plötsligt närmre med inflytten. Längtar så fruktansvärt mycket. Efter semestern ska vi hälsa på vår kompis på banken och kirra lånet.
 
Idag firar jag och Martin 2 år och 6 månader för er information ♥
| |
Upp