Let's get on another flight

1.Den senaste månaden har jag varit i London tillsammans med Martin och Sofia. Vi gjorde en massa turistgrejer och jag kan väl känna att ja, nu har jag gjort det och behöver inte göra det igen. Höjdpunkten var besöket på "Harry Potter-museét". Det var så sjukt häftigt och jag vill väldigt gärna åka tillbaka dit. Däremot så imponerade London mig inte så jättemycket.
Det kanske hade att göra med alla människor - sjuttiotusen på samma plats samtidigt ungefär.
 
 
2. Klippte mig igen, typ 10-15 cm till och jag har hår till strax under hakan. Jag är så nöjd och det känns så fruktansvärt skönt. 
 
3.  Burgundy - översättningen låter skitknäpp - är en av mina nyfunna favoritfärger och jag känner att jag skulle kunna ha allt i den färgen, bara jag får bryta av med lite svart någonstans. 
 

 
Strökollade igenom en liten del av bloggen och kom fram till att jag ska fylla i den där listan för "året som gått" när detta år börjar lida mot sitt slut. Kan kanske bli kul. 
Imorgon påbörjar jag min andra helg i rad med jobb och jag är så trött redan nu. Ge mig styrka. 
madeleine | |
Upp