Natt - 00:43

Vad säger man när man hälsar på någon på natten? God natt? Om man inte vill att det ska vara en önskan om en god natts sömn utan en nattlig hälsningsfras? Så lite svar, så många frågor. 
 
Jag diggar verkligen filmen Vaiana, som jag såg i söndags, efter en eftermiddag i Södertälje och även middag hos pappa. Alla färger i den filmen fick mig verkligen att önska att jag hade en sån färgrik vardag. But no. 
Hur som, se Vaiana om möjligheten presenterar sig själv. 
 
 
Ikväll var jag, Martin och Henke och såg Transformers 5: The Last Knight. 
Jag har alltid gillat Transformers, från den tecknade tv-serien till filmerna, men någonstans känner man att det verkligen är för att tjäna pengar på ett redan vinnande koncept. Man kan bara göra samma saker ett visst antal gånger innan det blir uttjatat. Missförstå mig rätt - jag tyckte att filmen var bra.  
 
Båda bilderna lånade från google.se
 
Nu ska jag nog fortsätta titta på Mad Men eller gå och lägga mig, har inte riktigt bestämt vilket ännu. 
| transformers 5, vaiana | |
Upp