Humorn är mitt liv

Sho bree :P
Nu är det så att jag är fett glad :P
Jag har VG i NO och G i SO (?) Och sen tror jag att jag kanske får MVG i engelska!!
Yees, men nog om det nu.
Okej, som sagt så är humorn definitvt mitt liv :) Utan den humor jag har, vilken tråkig värld det skulle ha varit!
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva ''/ jag har haft såna där planer som förut, men dem har varit så många så det är svårt att komma ihåg alla x) 
Men kanske jag ska dra petras mission impossible? Ja, det gör jag.
Vi har fått i uppgift av lärarna att skriva ett brev till oss själva som vi ska få tillbaka när vi slutar nian. 
Petra hade gjort det, men hon ändrade sig och ville ha tillbaka brevet och skriva ett nytt, men lärarna sa att hon kanske skulle få tillbaka det om hon först skrev ett nytt och lämnade in.
Då hotade hon med att hon skulle göra misson impossible i skolan.
Jag o hon snackade lite och vi har kommit på att dom antagligen har laser i taket så att man inte skulle kunna komma in i skolan genom luftkonditionen så ja, det är bara för oss att gå in genom dörren ;P
Och juste, vi kanske möjlgen skulle ta någonting från lärarna och ringa och säga typ :
Om du inte betalar 1.000 kronor så får du aldrig se ditt pennskrin igen!
Vi ringer ju såklart på hemligt nummer x)
Jag meddalar så fort jag fått en ny sjuk plan ;)



maddeey♥

| |
#1 - - Kia (::

kan du fixa bloggdesign? :)<3

#2 - - Juliet:

hahaha men det kmr bli ganska kul att sriva ett brev till oss själva som vi kmr få läsa upp när vi går i nianXD men aja jag tror ina att jag har lämnat in mitt brev en XD bäst att jag gör det på måndag XD

Upp