Nicole! Ditt big mama feta arsle ska sätta sig på ett flyg och komma hem!

I'm strong on the outside, but not all the way through.


Jobbet :
Suger, nu när det börjar komma till sitt slut vill jag fortsätta. På grund av pengarna, det är ju min enda inkomst källa ch jag tycker inte att man kan kalla 200 kronor i månaden en inkomst. Ja, jag får bara 200 allt som allt varje månad. 
Nu vet alla det, nu behöver ni inte fråga och jag får ett pressat ansiktsuttryck och sen säga '' jag vet inte.. det är olika...'' 
Fast det kan ju vara så att jag får mer vissa månader, det är ju beroende på vad jag ska ha pengarna till. 
Och att sommarjobba - inget jag rekomenderar, det är verkligen skittråkigt. Så njut så länge du kan av sommarloven vi har framför oss, vi 94:or har ju inte så många kvar... det har ni inte tänkt på va?

Jaja, slut babblat om min inkomst etc. Jag får mitt sommarlov den här veckan! Haha, ni andra har ju haft det väldigt länge, men jag får det officiellt den här veckan någon gång, det har verkligen inte känts som sommarlov eftersom jag inte har gjort någonting O.o 
Nästa vecka blir njuta, njuta, njuta! 
< ^ . ^ > haha *kram* hih, ville bara testa X) 
Men nu ska jag duscha och sen ska jag lägga mig, till skillnad från andra måste jag upp tidigt. 
Med tanke på det! Jag somnade på jobbet idag :P Haha gissa hur och vart?

maddeey♥
| |
#1 - - Nicole <3:

Pa toaletten xDxD hahah det ar sakert ngt du kan gora :P:P

#2 - - Anna:

sv: jag ska vara där i en vecka :)

haha är det en ilm, det visste inte jag ? :O haha<3

#3 - - Ellinore:

cool bakrund i bloggen (: vad gör du ?

Upp