unforgetable

i can promise you, i will fight until the end.


Alla som nu läser min blogg vet att jag har varit med anna och filip under dessa två dagar som varit.
Och jag vill påminna er om att ni ska läsa min novell, en har gjort det. Kom igen, ska en enda person ha läst min novell? Anna och Filip! jag utmobbar er om ni inte läser den snart :O

Slänger in en video :



sjukt bra låt :)
men jag ska dra dem olika kategorierna för er :

bilder - olika bilder som har lagts upp på/av mig.
en del av mig - standard kategorin.
mode - en kategori som borde uppdateras oftare.
noveller/skola - det är arbeten i svenska som ni borde få veta o.
utmaningar - ja, det är utmaningar, det hör man ju på namnet!
veckans blogg - veckans blogg (?)
youtube - det här måste vara den delen där det finns videosar.

yepp ;p det var dem ^.^
nu får ni lite bilder...













OBS! alla som medverkar bjuder snällt på bilderna, jag med ;)
Nu ska jag duscha och försöka sova eftersom jag har en lång stekardag framför mig imorgon B)

maddeey♥
| |
#1 - - ANNA:

oh va sexiga bilder =D





jag har läst novellen madde ;)<3

Upp