don't know where I belong

Inga bättre tankar.
Filmer är min utväg, inga tankar kommer in. Om de gör det, så slipper man dem snabbt eftersom man är upptagen med annat.
The Bucket List och 10, 000 BC är filmerna jag har betat av idag. Den sistnämnda är verkligen sevärd, se den för att du vill och njut verkligen. Den är grym!



Jag ska berätta en sak för er, mina grymma läsare som läser för att ni tycker om min blogg.
Jag vill gifta mig, jag vill ha många barn. Jag vill ha en stor familj. Jag vill ha ett bra jobb, ett jobb som jag tycker om. Jag vill kunna unna mig saker. Jag vill ha ett älskat husdjur, en vän. Jag vill kunna sätta mig ner och känna att folk är beroende av mig, på ett sätt som mitt hjärta känner värme av. Jag vill ha vänner som funnits och kommer finnas hela mitt liv, som backar upp mig när det är svårt. Jag vill känna att jag älskar mitt liv. Jag vill ha allt det där.




Men det är så långt borta och jag vet inte vad som kommer hända, tänk om jag väljer fel väg?
madeleine | |
Upp