Vi glömmer allt.

Idag vandrade ca. 320 elever, skulle jag tippa på, till Lida från Tumba Gymnasium.
Det tog 1 1/2 timme ganska exakt. Väl där fick vi korv med bröd och en liten tetra med smakis.
Efter det bar det av hem igen, men den här gången trängdes alldeles för många människor i en för liten buss. På bussen hade vi även dagisbarn, fast dom satt allihopa. En liten flicka somnade och busschauffören körde ju förfärligt så det blev att jag fick stå och hålla i den sovande flickan från att ramla ner på golvet. Ingenting mig emot egentligen.
"Dagens insats" fick jag höra, haha. Som medmänniska måste man ju offra sig för den nya generationen, eller hur?

Ska ta och fortsätta se på Dexter nu. Enda anledningen till att jag skrev här var att det började dammsugas här på övervåningen och när det är utan text är det riktigt svårt att uppfatta vad som sägs. Men nu är det färdigt med dammsugande hoppas jag.

| |
Upp