Långa dagar blev till nätter

Beställde nyss sömntabletter som ska komma inom 3 dagar och jag hoppas att de kommer inom 3 dagar på riktigt, för jag orkar inte med det här längre. Jag är trött, men jag somnar inte. Det är lättare att sova när man umgås med någon, det skall inte förnekas. Kanske är det för att man inte tänker på samma saker som när man är ensam? Kanske är det för att man blir distraherad och inte låter mörkret föra med sig en massa tankar som bara förstör. Däremot är det inte bara tankar som är onda, det är väldigt ofta jag ser lösningar på problem när jag ligger i min säng och blundar för glatta livet i ett desperat försök att sova.
 
Om det är någon som har tips och inte skriver detta i kommentarsfältet nedan så kan jag säga att om du joinar den mörka sidan en dag kommer du inte få några jävla kakor.
 
 
| |
Upp