Listan för 2014

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

Japp, en massa saker!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Kommer som vanligt inte ihåg vad det nu kan ha varit jag lovade - så nej.

3. Fick någon du känner barn?

Jajamän, ett par stycken.

4. Dog någon som stod dig nära?

Inte detta år vad jag kan minnas.

5. Vilka länder besökte du?

Grekland och Nya Zeeland.

6. Är det något du saknade 2014 som du vill ha 2015?

En egen lägenhet och katten Nisse.

7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

15 december, för att det var den dagen jag kom hem från NZ.

8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

Att jag fått spendera min tid med världens bästa människa.

9. Vilket var ditt största misstag?

"Största" misstaget är väl att jag inte började plugga, känner att ja borde tagit tag i det tidigare.

10. Vilket var ditt bästa inköp?

Den här är svår.. Men kanske min plattång? Det är simpelt men nödvändigt!

11. Vad spenderade du mest pengar på?

Matmatmatmatmat.

12. Vad gjorde dig riktigt glad?

Martin ♥

13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Fick ju satans ont i magen en natt i maj och åkte in två gånger på en vecka (visade sig vara njursten).

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2014?

Imagine Dragons.

15. Mådde du bättre eller sämre under 2014 än vad du gjort tidigare år?

Bättre, definitivt bättre psykiskt.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

En mer aktiv livsstil kanske och intresset för att plugga vidare.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Nä, inte alls.

18. Hur var din julafton?

Ok, kunde ha varit mer snö och mer Martin, men det funkade.

19. Blev du kär?

Har varit kär hela året.

20. Vilket program har varit det bästa på tv?

Game of Thrones tror jag nog.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut?

Inte vad jag kan komma på just nu.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året?

Bästa boken ever är fortfarande City of Thieves, men detta år Looking For Alaska.

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt?

Upptäckt och upptäckt, har lyssnat mer på Avenged Sevenfold tack vare Martin, vilka är jättebra!

24. Önskade du dig något som du fick?

Jag fick en treårsdagbok av pappa som jag önskade mig, ska bli spännande och se om jag klarar av att skriva varje dag.

25. Önskade du dig något som du inte fick?

Ja, men jag kan nog köpa en ny hårfön själv.

26. Vilken var årets bästa film?

Jag har sett så otroligt många filmer i år! Walter Mitty var ganska bra, och avslutet på The Hobbit såklart!

27. Vad gjorde du på din födelsedag?

Firade hemma med tårta och bullar.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade?

Pass.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil?

Vet ej, svårt att kategorisa mig själv.

30. Vad fick dig att må bra?

Martin, sova och mat.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Var absolut inte "sugen" på någon, haha.

32. Vem saknade du?

Katter.

33. Vilken var din bästa månad?

Vet inte riktigt, väldigt svårt faktiskt.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

Allt och ingenting.

35. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

Kommer antagligen att flytta ihop med Martin nästa år, skaffa katt om ekonomin tillåter och börja plugga igen. Att plugga är faktiskt någonting som jag ser fram emot, då det känns som om jag verkligen väljer själv och rätt den här gången. Självklart kan det ju komma att ändras, men jag tror att det kommer bli skitbra.
listor | |
Upp