6,56%

 
Gjorde den där grejen på facebook där man får en "egen tolkning" av ens facebook. Här ser ni vad jag fick. #dontbelikeme
 
Idag avnjuter jag min lediga dag genom att inte göra någonting alls. Har bara suttit vid datorn hela helgen, det har varit skönt på ett sätt, men jag gillar samtidigt att faktiskt göra någonting... 
Har i alla fall beställt hårfärgen, men då en vara blivit restad till och med 30/1 kommer min order att skickas först när den kommit in. Så i början på februari kommer jag att bli lila på huvudet! Woho!! 
 
Övrig fakta som ni kanske vill ta del av: 
Jobbet rullar på bra och jag har fått väldigt mycket postiv feedback från såväl kunder som kollegor. 
Det är 46 dagar tills min prövotid för körkortet går ut. 135 dagar tills jag inte är provanställd längre, 257 dagar tills jag är en 22-åring och 296 dagar till beräknad inflytt. De där 296 dagarna ligger verkligen och gnager inuti mig, fan vad det är lång tid kvar. 
 
| |
Upp