Del 2, 2017

Vad som har hänt med mig och hur jag ser ut det här året:
 
1.Jag tog ju beslutet att klippa av mig håret i april i år - igen. Gjorde ju det 2013, om det är någon som kommer ihåg det, och jag ångrade mig så jävla mycket då. Den här gången kändes det mer rätt att klippa av mig skiten då jag tappade en massa hår och det blev så omständigt att behöva bleka det så ofta. Nu har har jag axellångt hår och vill ha 3 decimeter längre igen. 
 
2. Tatuerade mig, i april på högra låret och i oktober på båda bakre överarmarna. För er som har turen att vistas i min närhet - ni får se dem, tills vidare får det vara en hemlis här (:
 
 
3. Jag har sedan sista veckan i april i år gått ned strax över 11 kilo. För det första är jag förbannad på mig själv för att jag lät mig själv gå upp så mycket, för det andra så fattade jag inte ens att jag vägde så mycket som jag gjorde och att det syntes så väl. Jag kommer inte riktigt ihåg vad det var som fick mig att bestämma mig för att göra en förändring, men tror att det var någon bild eller något sånt. 
Jag har inte tränat. Jag har inte svultit mig själv. Jag har knappt varit ute och gått. Det jag däremot har gjort är att jag ändrat hur jag ätit och vad jag ätit. Slutade äta skräp lika ofta och började äta mer "normala portioner" för min storlek. Så för mig har det fungerat bra hittills, strävar dock fortfarande efter att ge ner några kilon till. 
 
4. Jag har ett synfel och jag har glasögon, men använder linser i störst utsräckning. När jag är hemma och ledig från jobbet så är det väldigt sällan jag sminkar mig eller använder linser. Känner mig halv om halvt som en annan människa när jag är ledig. Ibland känner jag att det skulle vara så jävla skönt att skippa allt och gå till jobbet au natural, men samtidigt känner jag att nej, jag älskar fan att sminka mig och känna mig som en pingla haha. 
 
 
madeleine | |
Upp