Förändring

 
Det är så mycket som behöver göras hela tiden. Det känns inte som att jag får någon tid att ta hand om mitt eget välbefinnande riktigt. 
Jag älskar att sitta i min lägenhet och känna att den är min ( och Martins såklart ), men det är samtidigt så mycket som jag känner att vi behöver göra med den för att den verkligen ska kännas som vår, mer personlig och allt det där. Pengar tar upp en sån stor del av mina tankar. Är det såhär det är för alla? 
 
Ovan ser ni vad vi uträttade i helgen som var. Pappa var förbi och ville hitta på någonting så vi åkte till Bauhaus och köpte lite trall till vår balkong. Vi fick måttanpassa vissa plattor på plats, men det blev skitbra och jag som i stort sett la hela trallen kände verkligen vilken skillnad det blev när jag helt plötsligt kunde ha fötterna på trä istället för betong. Stor skillnad! Utemöbler får lov att belasta nästa lön. 
 
Det är fortfarande byggarbetsplats utanför. Jag önskar mig en ordentlig väg att köra bil på till sommaren, den här är grusig, sne, gropig och jävligt dammig. Bilen ser nästan alltid ut som att vi kört ned den i ett lerigt dike. 
 
| |
Upp