Kapitel 3, 2019

 
 
 
Hey guys. 
Rapporterar gör en Madeleine som känner sig lite lättare i stegen. Förra månaden och början på den här månaden var tuffa, det var mycket tid som gick åt att jobba, jobba för mycket och kämpa med skolan. Det gick, men det var mycket och stressigt. 
 
Idag har sitter jag med en kurs som är komplicerad, men allt hänger på min egen prestation och inte att jag tillsammans i en grupp ska prestera, hitta tid och tänka tillsammans. 
Sen jobbar jag som vanligt också, vilket är hanterbart.
 
Igår blev det lite spontant att jag mötte upp två kollegor, åkte gokart (för första gången), åt mat, drog vidare och spelade Shuffleboard och mötte upp två personer till. Satt och pratade strunt tills 20 min innan sista tåget gick. Klockan ställde om strax innan jag var hemma, så jag fick aldrig uppleva timme 2 efter midnatt. 
 
2 månader och 1 vecka kvar av termin 2 (av 4). Tänk att det snart gått 50% av min utbildning och att jag har 6 månaders praktik framför mig... Wow. 
madeleine | |
Upp