I'm feeling loved.

bästavän, det är verkligen det man kan kalla dig.



Idag stod det på schemat att vara med mina barndomsvänner, gustav och viktor room :)
Haha det var kul och på morgonen var jag med gustav och vi hoppade studsmatta från typ .. 11 - 16.30 .
ja, ni hörde rätt jag har äntligen fått fram min studsmatta ;D
Och jag är lite bitter oxå. Mina jeans har gått sönder, och dem har gått sönder väldigt nära.. hrm, ja ni förstår >.<
menmen genvägar är alltid bra att ha :) haha nej jag skojar bara.
Vid fem gick vi hem till deras mormor och åt påsk middag :P
Efter det gick jag, viktor och gustav hem till mig igen och hoppade ^^

Nu har dem gått och jag sitter troget på stolen framför datan.
Samtidigt som jag kliar på armarna hela tiden.. jag tror att jag blivit lite solbränd, menmen.
ha det,


the maniac, maddeey♥

| |
#1 - - Anonym:

jag knullar dig gärna vi kan ju använda genvägen :)

Upp